Fashionjoint

Naba Design kurs i Italien

Nu ska jag skriva ett långt personligt inlägg så sluta läs nu om du inte är intresserad. Som vissa av er som läser min blogg vet, så vann jag ett stort pris i en tävling som Nelly.se anordnade, och därav att det är mycket shopping därifrån då jag vann 20.000 kronor presentkort där och även en design utbildning i Milano. Nu är det så att jag har bestämt mig att jag inte ska åka iväg på utbildningen. Jag har velat fram och tillbaka jätte länge, men en stor del av att jag nu bestämt mig för att inte åka är av dessa orsaker är att Nelly hade vilselett i tävlingreglerna där det inte stod något om att vinnaren själv skulle betala resan och boende där borta. Och detta fick jag reda på inte alls för länge sen. Denna utbildning skulle säkert vara rolig och se bra ut på CVt, men inget mer? Eller det är där jag tvekar, kommer det att öpnna nya portar eller inte? Annars håller jag mig till planen att spara mina pengar till den resa jag tänkt att åka på tillammans med Emils familj. Vilket jag faktiskt ser fram emot mer och då kan jag även jobba lite i sommar och vara hemma i Sverige med min älskling och familj. Jag vet att jag kommer att få höra mycket nu att "man får bara en sådan chans ilivet, du borde visst åka!" men jag tror jag inte kommer att kunna njuta så mycket som en erfaren resande skulle gjort, då jag aldrig knappast åkt utomlands och jag skulle få smått panik där nere alldeles själv haha. Jag flyga själv? Fan vad läskigt.. Jag hade från början tänkt åka tillsammans med en annan av tjejerna som också vann men hon har inte heller råd att åka nu, annars hade det varit en annan sak.
 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: zaida

sv: följer nu blev nr 196 :)

2013-04-15 - 18:14:50
Hemsida: http://zaida.devote.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.