Fashionjoint

Hemma idag

Hej allihopa. Jag är hemma idag för jag mår inge bra, har precis städat lite i lägenheten och tänkte posta ett par shorts till Nelly som inte satt så bra. :) Jag har lite bloggtorka och vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag.. Så seg i huvudet! Tänkte visa resultatet snart på mina fötter ifrån när jag testade Babyfoot, börjat lossna lite hud se videon här.

Bjuder på en bild på mig! Hej, vad mina näsa ser stor ut, haha!


Posted in: Vardag





Skrivet av: Amanda [SPONTAN]

Krya på dig!

Svar: Åh tack vännen :D
sanna hyvärinen

2013-04-23 - 18:58:21
Hemsida: http://spontan.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.