Fashionjoint

Färg på fötterna

Jag tänkte införskaffa mig träningstghts ifrån Nelly, då jag inte äger ett enda par! Även nya skor skulle behövas! Man vill ju vara snygg om man ska träna! :) Har mina röda som jag fick av mamma och pappa, som jag tycker är jätte fula. Kommer ihåg hur sur pappa blev när han märkte att jag inte ens använde dem haha! ;)

Posted in: Mode





Skrivet av: kerstin

snygga de är kul med färg

Svar: Ja! Jag vill köpa ett bar i coral färg :D
sanna hyvärinen

2013-04-25 - 06:43:01
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.