Fashionjoint

Converse + Missoni

Missoni och Converse har tidigare gjort två kollektioner tillsammsn. Men jag hade helt missat att Converse hade släppt ett samarbete tillsammans med Missoni förra månaden igen, en tredje. Visste ni det? Nu när jag har sett bilderna så kan jag ju lungt säga att jag föredrar dem vanliga före dessa, men lite häftiga var dem. Kanske inte skriker lyxigt missoni om dem men helt Ok ändå. Eller vad säger ni?
 

Posted in: Mode





Skrivet av: vilma

SV: Vilken? ascoola var dom föresten!!

2013-04-18 - 19:32:43
Hemsida: http://vilmakarin.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.