Fashionjoint

Bio tips - Warm Bodies

Åh denna skulle jag vilja se. Jag såg reklamen på youtube innan ett klipp och den verkar ju skit rolig. Lite oseriös och rolig men ändå spännande! Ska kolla om den går här i Enköping och sedan fråga Emil om han vill gå på den. Vad tycker ni? Verkar den bra eller har ni några andra bra tips?
 
Kom precis hem ifrån jobbet. Tänkte ta mig en liten tupplur nu. Tröttchey.se
 Edit: Den har premiär 19 April i Sverige

Posted in: Vardag





Skrivet av: nathalie

Otroligt underhållande och annorlunda film! Älskade den stundtals och den är verkligen värd att se :)R the zombie är sjukt snygg!

Svar: ÅH! Nu blev jag ännu mer sugen att se den :D
sanna hyvärinen

2013-04-21 - 10:53:36


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.