Fashionjoint

SmartGels Starter kit

För någon månad sedan så släppte Orly deras Smart Gel för hemmabruk. Man gör gelenaglar hemma. Det du behöver är ett startkit (795 kr), en LED-lampa (249 kr) och ett Orly SmartGels lack (170 kr)! Eftersom jag har presentkort på Nelly, ska jag beställa därifrån. Det ska bli spännande och se hur resultatet blir, jag som älskar att hålla på att fixa naglar!

Posted in:





Skrivet av: Alexandra

Åh coolt! Är det svårt att ta bort om det blir fel o så? Tänkte du kunde testa göra på mig nån gång när jag spart ut lite naglar =) Pusss

Svar: nja det är ganska svårt :) men det kan ju inte bli fel;p
sanna hyvärinen

2012-09-19 - 14:05:05
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se
Skrivet av: Lulu - startar klädmärke

åh, har köpt liknande jag också! vad tycker du?

Svar: Har inte fått hem dem ännu :) Ska du skapa ett klädmärke? COOLT!
sanna hyvärinen

2012-09-22 - 23:01:55
Hemsida: http://jagkansjalv.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.