Fashionjoint

Sjuk

Jag är sjuk, därför jag inte har bloggat. Skriver när jag är frisk igen, är på bättringsvägen. Har haft allt ifrån 39 graders feber till ständig huvudvärk, nu är det bara hostan och förkylningen kvar. :)
 
Ska ta och dricka något varmt nu och vänta på att Emil ska komma och ta hand om mig. Har ni förresten smakat sturbucks kaffet/mocha man kan köpa ica? Super goda.
Btw, ska göra en toootal makeover på min blogg, har ni några önskningar eller tips?

Posted in:





Skrivet av: jennifer

Krya på dig <3

2012-09-08 - 21:33:40
Hemsida: http://jenniifersjo.blogg.se
Skrivet av: Alexandra

Jag har smakat starbuckskaffet =) Finns typ 3-4 olika. Seattle latte är godast =) Va gullig han är som tar hand om dig =) Vi får ta o ses nån dag, imorgon kanske? Då är jag ledig! Mår du bättre nu? KRAM

2012-09-10 - 12:48:37
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.