Fashionjoint

Rosa söndag

Söndagar är faktiskt en otroligt trevlig dag haha.. Du kan sitta framför TV: n, koppla av med en tidning. Benen kan vara på bordet och du kan sitta i soffan med den största och finaste tröja du har och datorn i knät. (Haha jag nu!) Dessutom är det en mycket lugn harmoni överallt. Håller ni med? Det är inte stressad folk på gatan och folk som är påväg till jobbet. Vad gör du oftast på söndagar?


Posted in:





Skrivet av: levinolivia.blogg.se

Hej! Du komenterade på min blogg och frågade om vi kunnde göra ett bloglovin byte! Jag följer dig där! Du måste följa mig annars slutar jag följa dig!
Jag fick nummer 150 :)

2012-09-23 - 21:52:43
Hemsida: http://levinolivia.blogg.se/
Skrivet av: josefine

sugen man blev på att handla rosa saker nu! haha :)

Svar: Haha jaa, rosa och vitt är så fina färger :)
sanna hyvärinen

2012-09-24 - 09:28:51
Hemsida: http://owlschool.blogg.se
Skrivet av: Caroline

Hejsan! Vill du få en länk helt "gratis"? Kommentera bara ett av mina inlägg så får du en länk till din blogg redan IKVÄLL.
Det tar max 3 minuter, kom igen nu! :)

Svar: Oh! :D
sanna hyvärinen

2012-09-24 - 16:11:42
Hemsida: http://www.wingqvist.blogg.se
Skrivet av: Haldis johanna

Låter jätte mysigt du:) Igentligen vill man ju att söndagar ska vara vilodagen och man bara ska kunna slappa av o mysa men i mitt fall är det inte alls så. Söndag är för mig den dag man måste hinna göra allt man inte hunnit under veckan när man jobbar o går i skolan:( Så söndag blir stressdag

Svar: Usch, jo det kan man känna igen sig i när jag gick på gymnasiet.. Nu känns det som alla mina dagar är vilodagar, har inte ngt jobb ännu :) hah, men du får försöka hitta några små stunder då du kan koppla av. Kanske ta ett långt bad! Kram, ta hand om dig.
sanna hyvärinen

2012-09-26 - 12:23:04
Hemsida: http://haldisjohannanilsson.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.