Fashionjoint

Nya iphone

Som jag sagt länge, så har jag velat ha en den nya iphone när den kommer (Haha, jag som sa att jag aldrig skulle köpa en iphone, men jag kan inte sluta hålla på med Emils!) och ikväll kommer Apple att presentera den. Mobilen släpps ju redan nu  i USA, men beräknas att komma till Sverige 5-10 oktober. EDIT; 28 September!
 
Här är lite bilder jag hittat, vet dock inte om dem är äkta..
 
Undra hur mycket den kommer kosta... 7000? Så sjukt dyrt för en mobi.. Men måste ju veta hur mycket jag ska spara/lägga undan. :)

Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.