Fashionjoint

Nelly

Detta är lite av de sakerna jag fått hemifrån Nelly. Förlåt om en del bilder är lite mörka! Nagellacken är till när jag gör nailart på mina naglar. :) Köpte även en klocka som ni ser. Super nöjd! Ska ner til lstan idag och göra den mindre för hundralappen! Visar bild om någon dag. Vad tycker ni?
 

Tro det eller ej, men jag tvekade faktiskt på skorna, men dem får stanna. Det var nitarna på sidan som gjorde att jag tveka, kändes som de pekade ut så mycket, men är väl bara ovant.
 


Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.