Fashionjoint

3 senaste

Brist på vad jag skulle blogga om nu när detta är tidsinställt, haha :) Men satt ihop ett litet kollage på mina 3 senaste köp.
 
1. En bommerang jacka / 2. Kvinna tabletter - som är jätte bra! Rekomenderar för er tjejer som lätt blir trötta & får ont i huvudet och kroppen lätt. Det här är en vitamin kick! / 3. Okej, lite fusk här eftersom jag inte har köpt en ännu, men eftersom jag ska beställa den när jag är hemma ifrån kryssningen igen så är jag jätte taggad!
 
Kan inte ni lägga upp en likadan lista på eran blogg?

Posted in: Shopping





Skrivet av: carro

Säljer kläder på min blogg! Nåt som lockar? :)

Svar: Fina! Men behöver nog inte flera, då får jag skaffa en till garderob!
sanna hyvärinen

2012-09-28 - 17:40:29
Hemsida: http://olsson.blogg.se
Skrivet av: ❥ CECILIA

Fin blogg! Hur är läget? :)

Svar: Tack! Bara bra här
sanna hyvärinen

2012-09-28 - 22:32:28
Hemsida: http://candersson.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.