Fashionjoint

Papaya

Har hittat en hemsida med kläder precis i min smak. Eller ja det finns vissa guldklimar där! Kika in på Papaya Clothing. Här är mina tre favoriter av det jag hunnit kika igenom..
 
 
 

Posted in: Mode





Skrivet av: alice

sv: tack så mycket!

2012-10-17 - 15:03:20
Hemsida: http://alicemadeleines.blogg.se
Skrivet av: Bunny

Åh vad jag ser på bilden ovan ser bra ut iallafall! :D

sv; Det är verkligen ett svårt val NÄR man ska byta! :/ Men jag tror att det är dåligt att byta nu, eftersom jag har massor kurser som måste läsas upp om jag ska byta linje helt :( Om jag inte byter linje kan jag nog börja direkt, men ja.. Jag gillar inte den skolan som är den enda med samma linje! Jag får ångest av det här :(

Svar: Usch va jobbigt!:/
sanna hyvärinen

2012-10-17 - 21:31:49
Hemsida: http://bunnys.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.