Fashionjoint

Tips: Mix armband

 
Armband från Nelly Trend. Åh, vad jag gillar! Ska haffa ett när det är dags för dem att komma in i shopen. Den silvriga var snyggast tycker jag!

Posted in: Tips





Skrivet av: Denice

Sv: det var riktigt gott! :)
Gjorde först en helt vanlig pajdeg och tröck ut den i en form sedan så stekte jag köttfärs och blandade i lite olika kryddor och lite ketchup sedan så var det bara att ha i köttfärsröran i formen med degen och sedan in i ungnen! :)

Svar: Åhh okej, måste testa det! Såg jätte gott ut :D Tack! Ha en fin dag!
sanna hyvärinen

2012-10-30 - 18:57:11
Hemsida: http://www.nattstad.se/niiisen
Skrivet av: jenny

sv: är just nu hos pojkvännen så kan inte fixa det,men visst nog kan vi det! fixar de direkt jag kommer hem och sen skriver jag till dig!:)

Svar: Okej :D
sanna hyvärinen

2012-10-31 - 01:53:09
Hemsida: http://www.nattstad.se/jennyhansssoon
Skrivet av: Matilda Eriksson

sv: visst kan vi det! :)

Svar: skriv vilket nr du blev sen! :D kram
sanna hyvärinen

2012-10-31 - 22:28:21
Hemsida: http://matildaelisabeth.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.