Fashionjoint

Ikea inredning

inredning
Inredning i vitt. Blivit helt förälskad i det. :) Allt kommer ifrån vårt kära IKEA. Inredning är så kul. Vill ibland bara flytta hemifrån och inreda, inreda inreda, utan en budget såklart. Haha om man ändå vore rik!
 

Posted in: Inspiration





Skrivet av: mwiklund - fotoblogg

sv: Den kommer ifrån Gina Tricot :D

Snygg inredning! Älskar också vitt, så himla stilrent och fint!

Svar: Okej! Synd att den inte fanns på deras hemsida! :)
sanna hyvärinen

2012-10-29 - 14:02:34
Hemsida: http://tiepnajjs.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.