Fashionjoint

15 lax

Jag ångrar allt jag köpt på Nelly för mina 20.000 tusen kornor jag vann - NÄR JAG SER DENNA JACKA! Eller? Nej jag ångrar ingenting. Men fyfan vad snygg. 15 lax, som hittat... Dock har jag 5000 kronor kvar. Men pappa säger att jag ska spara dem lite tills nästa års nyheter på Nelly. Smart pappa!
 

Posted in: Mode





Skrivet av: kerstin

tycker jag grattis

Svar: tack :)
sanna hyvärinen

2012-10-29 - 07:18:45
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.