Fashionjoint

Tävling!

I samarbete med Walletking, har du nu chansen att vinna en valfri plånbok ifrån deras hemsida. Det du behöver göra är att gilla deras facebooksida & min egen facebook sida för min blogg.
 
 
Tävlingen avslutas 2/12

Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: Monia - mamma till Tuvalie

Gillat ena sidan, den andra länken går till din facebook, ska man lägga till dig som vän då eller? :)

Svar: ändrat länken nu!! :D
sanna hyvärinen

2012-11-25 - 20:29:44
Hemsida: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Skrivet av: Monia - mamma till Tuvalie

Okej då är jag med och tävlar :) Gillade redan din sida, så nu gillar jag båda sidorna med namnet Monia Sundgren :)

2012-11-26 - 11:16:49
Hemsida: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.