Fashionjoint

Nowhere

nowhere
Ingen har väl missat Elin Klings nya kläder i kollektionen Nowhere? Vad tycker ni om dem? Jag gillar kollektionen, dem är helt okej och vissa saker är finare än andra. Men jag tror inte det är så mycket i kollektionen som jag kan se mig själv i. Här är några av mina favoriter.
 
Som ni vet bloggade jag tidigare om Quilted mönstret som vi kan se i den första tröjan. Den kostar 699 & för dem pengarna kan jag nog få en tröja jag gillar mera än denna.. Vill ni se alla kläderna klickar ni er in här.
 

Posted in: Mode





Skrivet av: ~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2012-11-18 - 17:03:52
Hemsida: http://linnhahne.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.