Fashionjoint

2 nya trender

Vad tycker ni om dessa två nyaste trenderna? Adidas byxor till klack och tröjor med serieinspiration.
 
Jag dissar båda, eller alltså som på bilderna nedan med Adidas byxorna, så ser det ju okej ut, men lixom hur knäpp skulle man själv inte se ut i det själv? Hade jag sett någon gå så på stan, så hade jag inte kunnat låta bli och le - för att det inte passar tillsammans. Tröjorna är inte heller någon hit, sött kanske men inte något jag skulle ha på mig, det skulle bara bli för mycket.
 
 
 

Posted in: Mode





Skrivet av: AW-Fotograf

Åh gosh, adidas byxor med klack är ju bara förskräckligt :o

Svar: haha håller med :D!
sanna hyvärinen

2012-11-24 - 18:14:33
Hemsida: http://megapixeln.webblogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.