Fashionjoint

Vita jeans

Jag har alltid haft något VÄLDIGT starkt emot vita jeans. Det har varit ett sånt plagg jag lovat att aldrig någonsin sätta på mig, eftersom jag ogillat de såå mycket. Men, jag har faktiskt ändrat mig. Så länge de är hela (absoluta inga håliga, trashade) så skulle jag gärna ha ett par i min garderob. Ja, ett inköp att fundera över…

Vad tycker ni?


Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla P

Skitsnyggt med vita jeans. Klart du ska ha det. En annan kan ju inte ha vita byxor, jag blir bara ännu större i det. Men du kan ju ha det! Go for it ;)

2012-03-22 - 13:33:10
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.