Fashionjoint

Väst

Hade inte möjlighet att blogga igår. Men idag tänkte jag visa en jätte fin väst jag har köpt, hämtade ut den igår :) Passar bra att ha över tröjor nu när det börjar bli varmare, men även nu när det är ganska kallt så passade den att ha över skinnjackan också! Super skön var den också. :)


Posted in: Shopping





Skrivet av: Beda o Cajsa

aa den kommer ifrån hm :)

2012-03-08 - 14:36:03
Hemsida: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Mobilbloggade det och går ju inte att kommentera på dem inläggen.



Nej jag är för liten för den festen;)

2012-03-08 - 15:10:59
Hemsida: http://malinjonssons.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.