Fashionjoint

Beauty in store

Gina Tricot började med nagellack, och nu kan du även hitta allt inom smink, bodulotion, duschkrämer och sminkborstar hos dem! :) Jag tycker det är kul att dom börjar sälja sånt med. Men kom ihåg att dessa produkter bara kommer att finnas i utvalda butiker, men annars finns det bara att köpa på deras hemsida. Har hört att det är helt okej kvalite! Har ni testat?

Har även hört att de ska börja med parfym också? Det tycker jag låter mest spännande! :D



Ginatricot.se

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.