Fashionjoint

Tillbaka!


Något av det absolut snyggaste som finns är ju ett par brunbrända ben som kläs av ett par schyssta slitna shorts tillsammans med ett snyggt, enkelt linne. Här ovan ser ni två supersnygga som är helt rätt i färg inför sommaren. (på tal om färg - jag måste visa ett neon rosa linne jag köpt! lägger upp i veckan) Anyways, båda från BikBok och kostar 129/149:- styck.

Förlåt för att jag inte har bloggat, men nu är skolan över och jag hade en underbar Student! Nu ska jag ta tag i körkortet på riktigt :) Kommer att försöka blogga lika ofta som förr och efter körkortet kommer jag även att göra om min blogg! Har så mycket jag vill dela med mig av nu när jag vart borta så länge, så hoppas ni fortsätter att kika in! :)

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.