Fashionjoint

Inget internet

Blir jätte dåligt med bloggning nu. Nämligen så att jag sitter här på Öland med ett urkasst trådlöst internet, men imorgon ska jag och pappa försöka köpa ett nytt, får hoppas att det funkar bättre då. Så man kan centrera texten och så vidare, just nu kommer inte verktygsraden upp när man ska skriva. Medans så bjuder jag på en bild ifrån när vi åkte över Ölandsbron! Någon mer som är här? Jag är på Sonjas Camping & jag älskar det!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.