Fashionjoint

Dip-Dye Shorts!

Nu när det är finfint väder kan man använda shorts! Jag ska då inte beställa eller köpa fler, eftersom jag har jätte många nya som ligger och väntari garderoben på att bli använda! Haha, men ni som söker ett par somriga, så kan jag tipsa om dessa dipdye shorts från Yesstyle. Man får skärpet på köpet, 240 kr!
 
Ps. Jag håller på att svara på alla sådär 30 kommentarer som legat & väntat ett tag.. haha.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.