Fashionjoint

Cubus Products Fall 2012

 
Ser ut som om Cubus är en av många som kommer få in finfina nyheter till hösten. Här är några av alla plagg. Här kan du se fler produkter som kommer till hösten. Ni kommer vilja ha allt!

Posted in: Tips





Skrivet av: Lucy Ewelyn ♥

Åh gud, ingenting i min smak :P :P Men jag är lite udda.. fast jag tycker ju kläderna är lite udda? Hum.. hahah :P

Svar: Haha! Alla tycker olika ;) Men jag tror det flesta sakerna ser bättre ut på! :D Ha en bra dag
sanna hyvärinen

2012-07-14 - 20:34:53
Hemsida: http://lucy-ewelyn.se
Skrivet av: rebecka

såå mycket fint som kommer in. nästan så man längtar efter hösten:) iaf alla kläder:)

Svar: jaaa! :D Synd att inte cubus finns i enköping, jag måste åka till västerås!
sanna hyvärinen

2012-07-17 - 19:31:35
Hemsida: http://rhenriksson.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.