Fashionjoint

Vår

Jag älskar våren. Visst, jag älskar sommaren mera, men älskar känslan när man tröttnat på vintern (vilket man alltid hinner göra) och snön/isen börjar smälta och man kan lämna vinerjackan. Idag var en sån dag, solen sken jätte varmt på förmiddagen när våran klass var ute och åkte skridskor. Och jag har varit på jätte bra humör hela dagen och älskar vart jag är i livet just nu! :) Inget som jag är speciellt missnöjd med. Även om det är mycket på gång samtidigt!

Två bilder ifrån det fina vädret idag! :)


Posted in: Vardag





Skrivet av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

ahaa, attans de inte var så hela tiden. Minns de fanns någon kod för att kunna få det så men var länge sen jag läste om de :/

2012-02-28 - 22:58:00
Hemsida: http://lavali.blogg.se/
Skrivet av: Natalie

åh va skönt att höra!

2012-02-29 - 00:35:02
Hemsida: http://lavendelmos.bubbleroom.se
Skrivet av: Ida

Håller med om att den känslan är bra! Man bara känner hur vintern smälter bort.... Mmm.



▲ Det är ett vanligt rött nagellack från Depend, bara kameran/redigeringen som får det att se ut som en lite annan rödfärg. Håller skitdåligt dessutom. Om du vill ha en lite mer hallonröd utan att den blir för rosa tycker jag du ska kolla in OPI's 'Red lights ahed...Where?' från Holland-kollektionen. Dessutom håller OPI's lack så mycket bättre :)

2012-02-29 - 21:18:11
Hemsida: http://idawe.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.