Fashionjoint

Smile



Idag har jag tagit det lungt och har tagit nya tag efter gårdagen. Varit skönt att inte behöva tänka på skolan för en dag. Men imorgon ska jag praktisera och ser fram emot lovet nästa vecka. :) Jag ska ha sånt jävla bra lov och ta vara på varje dag och bara umgås med folk jag tycker om, ska inte tänkta på skolan alls! Sen är det bara några veckor kvar till studenten. Studenten, shit! Så spännande :)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anonym

Ville bara fråga om du ville göra ett bloglovin byte? (a)

kram! :D

2012-02-16 - 10:57:16
Hemsida: http://florinas.blogg.se/
Skrivet av: Aliannah

Fin blogg :)

2012-02-16 - 15:51:41
Hemsida: http://aliannah.devote.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.