Fashionjoint

UpBrand rabattkod

15% rabatt på ett helt köp. Hos UpBrand finns det allt. Allt ifrån lip tattoos till klänningar. Men bäst av allt är att sminkpaletterna är sjukt billiga, den billigaste kostar 199 kr bara. (170 kr med koden) Och den innehåller 88 (!) skuggor.

 

Jag blev lite sugen på at testa lip tattoos, kostar bara 50lappen med rabattkoden :) Har ni testat det någon gång?

Koden är giltig till 31 mars.


Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: Gunilla P

Hej, upptäckte något mycket viktigt när jag kollade på sidan Up Brand. Det tillkommer moms på alla varor. Så det blir 25 % dyrare än priset visar. Ville bara tipsa dig, så du vet det ;)

...Gunilla

2012-02-27 - 09:33:57
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.