Fashionjoint

Nattshopping

Godmorgon, har ni sovit gott? Igår la jag mig ganska sent, så det blev lite natt shopping på internet & jag klickade hem några saker. Inatt sovde jag med fläta, men det blev ingen större skillnad, men det gör inget, jag gjorde mest det för att det sliter mindre på håret. Visste ni det? :)

Idag efter skolan så ska jag plugga teori med pappa, blev taggad när vi satte en vecka igår, då jag ska vara klar med allt, med hjälp av körskolan! Som en planering ungefär. Vi ska också köpa mat från Max och jag bjuder! Vart så sugen på Low Carb mål och Hot Garlic Fries, älskar båda! Hehe tjock man låter då..


Vad tycker ni?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Elin

Hejsan , va kul med UF-mässa! det är verkligen en utav mina roligaste upplevelser någonsin!

Själva stommen står redan på plats på mässhallarna i Älvsjö, men de klädde vi in i tyg som vi fick sponsrat av en tygbutik!

Det är ett grymt tips, om ni är ute efter tapet eller tyg hör med butiker om de kan sponsra er mot att de får synas i montern! de allra flesta går med på det !:)



Hör gärna av dig om du vill ha fler tips och idéer!

Vad driver ni för UF-företag ?

2012-02-01 - 11:12:59
Hemsida: http://[email protected]
Skrivet av: Art By Tina - Konst & Fashion

Det är väl inget jobbigt att fota - gör jag ju hela dagarna ändå typ. Kameran är min ständiga följeslagare=)

2012-02-01 - 12:25:40
Hemsida: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: tova [ en blogg utan pappa ♥]

vad fint :D

kram<3

2012-02-01 - 15:33:59
Hemsida: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Skrivet av: julia ♥

sv: Tack :)

2012-02-01 - 16:02:27
Hemsida: http://jhson.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.