Fashionjoint

Marni at HM

Kikade in på HM Life och läste det här. :)

"Kan avancerat catwalkmode alltså kombineras med avslappnad vardagsstil? Absolut! Fråga bara de tusentals kvinnor som redan förälskat sig i Marnis magiska universum. Den här våren kommer deras antal växa ytterligare när Marni at H&M, ett helt nytt designsamarbete, landar i butiker över hela världen den 8 mars."


Jag tycker att själva plaggen är unika, vilket alltid är bra, men inte något som jag skulle köpa. Längtar mera till kollektionen Fashion Agains Aids som släpps månaden därpå. Vilken gillar ni mest? Dessutom så lyckas de inte med priserna tycker jag haha.. 

Här är nedan är några plagg. Här kan ni ser flera plagg. Här kan ni se en video om samarbetet.



Klänning 1299/ Tshirt 1299/ Armband 299/ Läderskor 999

Posted in: Mode





Skrivet av: Ida

Längtar också mer till FAA-kollektionen än Marni. Brukar sällan gilla designer-sakerna så när som på accessoarerna eller kill-kläderna hah

2012-02-28 - 22:31:00
Hemsida: http://idawe.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.