Fashionjoint

Ledig

Idag har jag varit ledig för att jag var på Risk1an, det gick bra men var ganska långtråkigt att sitta och lyssna i 4 timmar. Efter det så gick jag, Nathalie och Ella och åt på Wikmans & det blev att vi satt där väldigt länge, haha så kallt ute så ville inte gå hem! :)

 

Men nu är jag iaf hemma efter att jag övningskörde lite med mamma och hämtade ut mitt paket från Style By Tyra. Nu ska jag plugga teori en timme. Och försöka hinna med lite plugg också! :) Den här dagen har varit jätte bra och mysig, hur har eran dag varit?

 

 


Posted in: Vardag





Skrivet av: Emma

Å vad är det i paketet :)?

2012-02-07 - 19:03:52
Hemsida: http://princessemma.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.