Fashionjoint

Bärbar dator hjälp!

Nu är det så att för ett bra tag sen så gick skärmen sönder på min dator och det bärjar bli dax att köpa ny nu när jag sparat pengar, men eftersom jag inte är så bra på datorer så behöver jag eran hjälp :) Den ska minst vara 13 tum och kosta högst 5000 kr. Den ska inte vara klumpig och stor..


Nu ska alla kommentera och hjälpa mig! Snälla! :)

Posted in: Vardag





Skrivet av: Lisa Tagge

Sv; Tröjan är från gina! Gillar den också ;)



Javisst kan vi det lägger till dig på bloglovin nu! Ha en fortsatt trevlig helg!

2012-02-25 - 15:31:07
Hemsida: http://lisatagge.blogg.se/
Skrivet av: The Life Of Yarp - Tävlingar!

Hade gärna hjälpt dig, men jag är helt urkass på teknik :/. hoppas du finner något bra och att någon är hjälpsam :)

2012-02-25 - 17:06:00
Hemsida: http://yarp.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.