Fashionjoint

Ashley

2 stilsäkra stilikoner Ashley i en smäll!

Den här tjejen - Ashley Madekwe, är med i min favorit serie Revenge! Snacka om stilsäker brud. Älskar hennes stil, kika in hennes lookbook! Hon är även min favorit i serien :)

Behöber jag ens säga något, hon är en av mina absoluta stilikoner som jag ser som en stor inspiration för mig. Här kan ni se en video när Olsen systrarna presenterar The Row höstkollektion.


Posted in: Inspiration





Skrivet av: Linda

Ja visst kan vi följas på bloglovin :) Säg bara till när du har lagt till, så gör jag detsamma! :)

2012-02-07 - 09:46:46
Hemsida: http://lindaq.se
Skrivet av: Patricia♔

Jag har ingen fb profil längre, så jag kan inte delta:(

2012-02-08 - 13:04:50
Hemsida: http://patriciac.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.