Fashionjoint

Sweatpants

Hej alla! Hoppas ni haft en fin dag. Här i Enköping är det jätte kallt -17 grader. Börjar bli kallt att gå till jobbet nu. Brr.
Vet ni? Jag är jätte glad! 1. För jag såg på Cubus hemsida att dem har sweatpants i skinny modell som jag letat efter så länge. Hittade dem på Hollisters hemsida för nästan ett halvår sen, haha, sen dess har jag kikat lite extra efter sådana i affärerna. (2. Imorgon kan jag köpa dem och julklappar, eftersom jag ska äta julbord med älskling och hans vänner på Ikea imorgon)
 
Vilka skulle ni köpt?

Posted in: Mode





Skrivet av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

snygga!! :)

--
P.S Missa inte min julkalender, grymma tävlingar varje dag fram till julafton:
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-03 - 21:18:15
Hemsida: http://adaras.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.