Fashionjoint

Lindex Spring 2013

Nu kanske det känns rätt långt till våren och jag måste säga att jag vill faktiskt ha en ordentlig vinter och jul först. Men här kommer iaf Lindex lookbook för våren 2013 och jag tycker verkligen det ser ut som att det kommer bli en fin vår. Du hittar fler bilder i Lindex Newsroom. Såhär skriver Lindex:

 

Ett av de mest centrala begreppen i vårens modebild är utan tvekan färg! Vi kommer att möta härligt färgsprakande kollektioner som visar spår från både Latinamerika och sportens värld.

 

 ”Vi har verkligen frossat i både färger och mönster och låtit oss inspireras av den underbara färgrikedomen i såväl djungel och stränder som städer i fjärran länder, när vi planerat våra modekollektioner för den kommande våren”, säger Camilla Schmidt, designer hos Lindex.


Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.