Fashionjoint

GOD JUL!

God jul mina fina läsare! Nu är det julafton. Jag är som ett litet barn och går runt och ler hela tiden. Har fixat mig och ätit en god julfrukost med julskinka på mackan, mums! När jag var ut med Jeffery imorse så gick alla runt och log och alla som jag gick förbi hälsade och sa hej. Kärlek nu på julafton!  
 
Ha nu en riktigt fin jul!
 
 
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Fatma

Lucka 24 innehåller en utlottning av TRE skönhetsgoodiebags. God jul! :)

2012-12-24 - 20:42:51
Hemsida: http://fatmas.se
Skrivet av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Låter som en kanon morgon! :D

2012-12-26 - 18:58:14
Hemsida: http://adaras.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.