Fashionjoint

Handsprit med doft

Hej alla vänner. Nu har jag fått lite mer inspiration att blogga om andra saker än bara mode nu haha! När jag var på reggaefestivalen så fick jag handsprit med doft av cocos på händerna när jag köpte vin. Åh den luktade underbart!

 

Har aldrig tänkt på det tidigare, haha slutade med att vi gick dit flera gånger under kvällen, bara för den luktade gott och man kände sig ren också! :) Tycker den vanliga luktar så sjukt äckligt haha! Så nu har jag googlat runt lite och gjorde ett litet kollage till er! Har beställt hem några också, som man kan ha i handväskan!  

1. Natures Paradise Handsprit – Precis som den jag testade, doftar kokos! 69 kr.

2. Less Unfresh UF – Dem säljer små mini handsprt för 25 kr styck. Handspritenpå bilden doftar en doft innan man applicerar den på händerna och sedan byter den doft när den är på! Hur smart? Beställde flera stycken som jag ska ge till vänner och familj!

3. The Body Shop – Denna kom upp på de flesta sidor när ag hade googlat och fått mycket bra betyg, finns i 6 olika dofter och kostar 50 kronor.

Rekommenderar även denna sida för er som kan tänka er att handla utanför Sverige!

 

Posted in: Shopping





Skrivet av: Linnea

Det är ju typ ett måste!!

Är det ok om jag tipsar om det här också? :)

Svar: Ja visst!
sanna hyvärinen

2012-08-12 - 19:03:02
Hemsida: http://linnealin.blogg.se
Skrivet av: sara

hej, ville så gärna beställa från Bath and body works.. men de går inte till sverige elle?:)

Svar: Har inte testat :) men det borde väl funka? Har du testat? :)
sanna hyvärinen

2013-07-02 - 12:06:28
Hemsida: http://saraholmessonj.blogg.se
Skrivet av: sara

Jag har provat och det går tyvärr inte ;/

Svar: gör så här :) spara bilderna på produkterna ifrån bathandbodyworks på datorn, tryck upp google sök bilder i en flik, sen dra in en av dessa bilder ifrån dina bilder till sökfältet, så söker den vart den hittar liknande bilder :) svårt att förklara bra, men hoppas du fattar. här är en sida som kom upp:
https://www.facebook.com/GBCshop
sanna hyvärinen

2013-07-03 - 21:41:20
Hemsida: http://saraholmessonj.blogg.se
Skrivet av: sara

hej igen, Ja hittar inget :/
Den sidan du skrev är tyvärr också bara engelsk, som inte går att skicka till sverige :/
Men ja letar vidare.. Tack endå :D<3

Svar: men man kan beställa ifrån sidorna, även om dem är engelska, vad är det som inte funkar när du ska beställa då?
sanna hyvärinen

2013-07-12 - 12:45:32
Hemsida: http://saraholmessonj.blogg.se
Skrivet av: sara

det är att de står att de bara går till
https://www.bathandbodyworks.com/checkout.jsp?_flowExecutionKey=_c22186EC3-46A5-E2EB-38F3-27A2AC4B97D1_kBB7961A1-193A-AB20-377A-9DFF8C3FD0B1
Där är en länk till om man ska beställa, om du klickar på *country* så kommer alla län upp, men inte Sverige :/

2013-07-15 - 12:51:46
Hemsida: http://saraholmessonj.blogg.se
Skrivet av: Jonas Palmqvist

Finns även på www.giveitaway.se
Handsprit med doft för 15:- eller mindre i större mängder om 100.

Mvh
Jonas

Svar: Gör ni samarbeten? Skulle vara super spännande! Kikade på Eran hemsida och ni har massa bra saker man kan lotta ut!
sanna hyvärinen

2013-08-05 - 22:14:23
Skrivet av: Anonym

här finns det också
http://presentbutiken.shop.textalk.se/

Svar: Vill ni samarbeta med mig, tex lotta ut presentkort?
sanna hyvärinen

2014-01-22 - 19:50:17
Hemsida: http://presentbutiken.shop.textalk.se/
Skrivet av: Hanna

Hej jag tänkte också beställa ifrån bath and bodyworks men jag undrar om det påkommer tullavgift som inte syns i betalningsfältet? Och är frakten dyr? Tack på förhand

Svar: Inte beställt där tyvärr! Men om du kollar tidigare kommentarer så är det två affärer som kommenterat :) dem säljer liknande! Kram!!
sanna hyvärinen

2014-02-07 - 17:26:58
Skrivet av: elin johansson

Vad dyr presentbutiken var gentemot de andra.. usch

Svar: alltså jag skrev det här inlägget för 2 år sen tyå ändå är det mest googlade någonsin på min blogg, varje dag får jag flera hundra visningar på detta inlägg, WTF? hahaha :D för 1,5 år sen när jag googlade så fanns INGA andra butiker med handsprit med doft :D nu finns det massa som säljer dessa ovan - och ja till billigare pris, tacka gudarna för det :)
sanna hyvärinen

2014-04-09 - 15:00:07


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.