Fashionjoint

Tips - Ryggsäckar

Skulle ni kunna tänka er att använda någon av dessa över? Jag skulle vilja ha den första :) Tänk att man kan bära ryggsäckar snyggt också ;)!


Posted in: Tips





Skrivet av: ~ L I N N ~

Kul att du är med och tävlar, lycka till! :-)

Allt bra annars då?

2012-04-25 - 19:04:25
Hemsida: http://linnhahne.blogg.se/
Skrivet av: Olivia

Vart kan man köpa dom?

Svar: ojoj, kommer inte ihåg, chique kanske, googla!:)
sanna hyvärinen

2012-10-15 - 15:49:31
Hemsida: http://oliviabroddessons.blogg.se
Skrivet av: Inez

Letar efter just sånna, älskar alla dom där men speciellt första! Vet du nått ställe som säljer liknande för hittar inget bra? Haha, fin blogg förresten:)

Svar: Oj, jag vet inte kika Forever21, Topshop, Asos, River Island :)
sanna hyvärinen

2014-07-18 - 13:02:01


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.