Fashionjoint

Färg!

Godmorgon alla, hoppas ni får en bra dag idag och att det är fint väder! :) Jag har precis gått upp och ska iväg till skolan strax. Ska bli kul att träffa Therese, har inte träffat henne på hela lovet. Annars är det ganska lungt nu i skolan. Men det är väl lugnet före stormen? ;) Men det är bara att ta sina sista krafter innan studenten nu!!


Igår la jag upp en inlägg om lite färg i outfiten, och fortsätter på samma spår idag. En trend som redan tagit fart och som helt klart kommer bli sommarens stora hit (speciellt när solbrännan väl tittar fram) är neonfärgade detaljer.Älskar dessa, dom passar ju till allt! Måste köpa mig några! Dem är verkligen helt underbara!




Pris: 125 kr. HÄR!

Posted in: Tips





Skrivet av: Takai;

svar:

ooh, jag vet! :o har ingen aning om varifrån de är dock :(

2012-04-10 - 09:37:56
Hemsida: http://takai.blogg.se/
Skrivet av: Monia - mamma till Tuvalie

snyggt :)

2012-04-10 - 13:01:11
Hemsida: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.