Fashionjoint

Idol

Vem/vilka hejjar ni på i Idol i år? :)



Jag vill se lite mera innan jag säger mina favoriter, är så svårt, men alla är bra! Dom som är vidare är Emil, Olle, Andre, Robin, Roshana, Amanda F, Amanda P, Linni, Moa, Denise och Molly. Om ni missat något avsnitt, som jag har gjort så kan ni kika på dom här.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Liza

Molly :)

2011-10-09 - 20:53:38
Hemsida: http://lizastroganova.se/
Skrivet av: ullie

oj oj vem vinner tro ?

hoppas allt e bra o att veckan börjat bra kram

2011-10-10 - 23:20:05
Hemsida: http://weberskold.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.