Fashionjoint

Face bracelet

Tintin style har sjukt fina saker på deras sida, men min favorit är dessa armand, tycker om de små döskallarna på. Synd att det inte finns med silver bara. Kanske något att önska sig under granen? Inte så dyra heller 199 kr.


Posted in: Vardag





Skrivet av: Johanna.B

Tack så mycket för din fina kommentar.



Svar: Hihi men visst är det bra att ha mål här i livet. Det är bara att börja bygga upp ett litet lager så har du det mesta sen när det är dags!



Kram

/Johanna

2011-11-05 - 17:09:15
Hemsida: http://johannab.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.