Fashionjoint

Kuvertväska

Nästa månad har jag bestämt mig för att köpa denna :) Den blir min för bara ynka 179 kronor, som hittat ju? MEN då är frågan, vilken färg? Jag som är så dålig på att bestämma saker ibland. Kan ju inte ens bestämma vad jag ska äta på en resturang ibland, haha.


Vilken för skulle du köpt?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla P

Fin! Jag skulle välja svart, för det passar till allt. Beror ju på vad man vill matcha till. Om du har ett par röda skor t ex, skulle det vara snyggt med röd :)

Jag har ju mest mörka kläder, men om du har mest ljusa kläder, så passar ju den beiga. Den var också snygg, och egentligen passar beige till alla färger också. Hm detta blev väl inte till någon hjälp för dig? Kram ...moster

2011-11-11 - 13:29:07
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.