Fashionjoint

Besviken

Usch jag är så besviken, varför ska jag alltid vara den som hör av sig? Som ska ställa upp och vara snäll och stötta, när de inte ens gör det för mig? Frågar inte ens hur man mår.. Nej, men nu backar jag för en gångs skull och kommer börja bry mig när dom gör det. Man är ju två i en vänskap? :)

Har ni kännt så någon gång?


Jag vill ha en bamsekram nu, någon? Haha!


Posted in: Vardag





Skrivet av: jennifer

ja det har jag! så jävla jobbigt när man alltid finns där och sen när man själv vill få respons så blir det lixom blaha-blaha. dom bryr sig helt enkelt inte, dom är för själv upptagna. du gör rätt som backar av, vad har du att mista? om det är rikta ÄKTA vänner så kommer de tillbaka. det gjorde mina, dom är äkta! hoppas dina är det.

2011-11-09 - 20:07:49
Skrivet av: t h a i p i n n e n ♥

sv: som försäljare inom oriflame:D då får du hem kataloger som du ska sälja från som du tex kan visa för familj, vänner,grannar osv. du tjänar 20 % av det du säljer men kan självklart jobba upp dig. du väljer själv när och hur mkt tid du vill lägga ner på det :) super enkelt och skiiit kul !:D det är gratis att börja nu också och du får tillgång till tre fantastiska välkomserbjudanden. Dessutom om du säljer för minst 1000 (vilket är super lätt !!) så får du en mascara,rouge och showegel gratis nu :D

2011-11-09 - 20:54:33
Hemsida: http://thaipinnen.blogg.se/
Skrivet av: Mia :)

Här kommer en kram: KRAM!

2011-11-09 - 21:00:17
Hemsida: http://skrattarhogt.blogg.se/
Skrivet av: - Swedish Source Of The Secret Circle

Hejsan



Gillar du serien The Secret Circle? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-11-09 - 21:00:23
Hemsida: http://thesecretcircleserien.blogg.se/
Skrivet av: hanna ♡

godmorgon! :) är allt härligt med dig idag? :D

2011-11-10 - 06:35:05
Hemsida: http://heaa.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.