Fashionjoint

tygkasse

Brukar ni använda tygkasse? Isf tycker jag att ni ska lägga upp bild på den på eran blogg och visa mig :) Jag tycker tygkassar är bra för det är miljövänligt och snyggt. Kanske inte alla, men det flesta.

Så här ser min ut! Vad tycker ni?




I staden San Fransisco och en rad andra stora städer är det numera förbjudet att använda bärkassar av plast. På andra ställen har man infört skatter och avgifter för att användingen ska minska. I Sverige är det ännu lagligt och vi konsumerar upp mot en miljard plastkassar per år.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.