Fashionjoint

Stråhatt - hiss/diss

Vad tycker ni om att bära stråhatt på sommaren? :) Jag tycker det är fint och väldigt sommrigt, men inte alla som passar i det. Den här kommer från HM och är väldigt enkel. Jag ska testa en sån när jag är på HM nästa gång. Skönt att kunna variera om man inte vill bära solglasögon hela tiden.

HISS eller DISS?

 


Posted in: Vardag





Skrivet av: Yasmine

Nu är innehållet i paketet uppe på bloggen :)

Kom in och kika om du gissade rätt :P

2011-05-11 - 14:52:30
Hemsida: http://ladyyasmine.blogg.se/
Skrivet av: Helga

Sv: haha, mage och insida lår. Allas ständiga problemområden.

Man kan ju tyvärr inte punktförbränna o det är alltid det lilla sista som inte vill försvinna då kvinnokroppen gärna sparar på fettet.

Kondtion är nyckeln till fettförbränning och för platt mage o mindre lår måste man förbränna fett. Maten är nästan ännu viktgare, man får helt enkelt vara stenhård.

Men för tajtare magmuskler ändå så är plankan, både stillastående och i rörelse en fantastisk övning. Både på sidan o vanligt.

Insida lår är breda benböj Med tårna utåt väldigt bra :)

Sen finns det ju speciella maskiner för dessa på gymmen också.

Jaa haha. Lång kommentar blev det :)

2011-05-11 - 17:22:43
Hemsida: http://Helgalofvenius.shapemeup.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.