Fashionjoint

Sommar


Ett par shorts, en shirt, bikin och insmörjd med kräm så man inte blir röd, är inte alls långt borta nu, typ där nu ju :) Har solat idag faktist, så himla skönt och imorgon väntar det fint väder igen!

 

Förresten testade bikinin på bilden och den satt super konsigt på mig, den var för kort över ryggen och ifall man tar en storlek större så blir den ju inte bra passform över brösten, åhh typiskt.


Posted in: Vardag





Skrivet av: Linn

Fin blogg!

kika gärna in och ställ en fråga i min frågestund,

den avslutas imorgon då jag svarar på frågorna i en videoblogg! :)

Kram



direktlänk -----> http://linnhahne.myshowroom.se/fragestund/#comment

2011-05-10 - 13:09:32
Hemsida: http://linnhahne.myshowroom.se
Skrivet av: Emma

Var kommer shortsen ifrån?

2011-05-10 - 17:24:35


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.