Fashionjoint

Sol!

Hej det är sol idag, så jävla skönt! :) Man kunde inte ha jacka på sig för det var så varmt här, är det varmt hos er? Ska ta och sätta mig och ta det lungt på balkongen, eftersom jag haft migrän så orkar jag inte göra något annat.

Blir att sätta på sig shorts!



Angående Freebra tävling! Tänkte bara tipsa er läsare om att det är fler bloggar som lottar ut freebra. Här är några av de Viktoria, Alice Svensson, Julia och Adras. Finns massa fler med de hittar ni på freebras hemsida :)

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.