Fashionjoint

Foundation på borste, bra?

Är det någon bloggläsare där ute som testat L'oreal infallible brush foundation? Det är en foundation med en borste på toppen, så vrider man på korken för att på foundation ur borsten. Det låter super enkelt, men är den verkligen så bra som jag tror? Berätta ni som vet :D



Posted in: Vardag





Skrivet av: Emma

Hej där!



Angående din fråga om att få en platt mage. Kroppen kan ju tyvärr inte punktförbränna. Men mina tips för att forma magen är att blanda styrkeövningar med förbränningsträning. Exempelvis vanliga situps varvat med snabba promenader och/eller löpning. Plankan är en toppenövning för hela coren och ryggen. Använd gärna en pilatesboll för att aktivera massa småmuskler i kroppen!



Innanlåren tränar du bra om du sätter en liten boll mellan knäna och trycker ihop bollen alternativs låter en kompis stå mellan knäna och pressa utåt samtidigt som du pressar inåt. Då kommer du känna insidan på låren!



Kort, snabbt svar. Men får jag tid ska jag ägna lite mer tid åt att skriva ner bra övningar och tips!



Ha en gryn kväll, kram!

2011-05-19 - 18:34:29
Hemsida: http://faw.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.