Fashionjoint

Topp från bubbleroom

Förlåt för att jag inte bloggat på länge, vi har firat mig och sedan har jag vilat mig inför en ny vecka med jobb!

Var jätte länge sen jag var inne på Gina tricot eller på deras hemsida, så kikade in och hittade inte ett skit jag gillade? Haha vad har hänt med dom lixom? Men sen är det ju ifs skillnad på vad som finns på internet och i affärerna.

Men sen kikade jag in på bubbleroom och hittade den här söta toppen! Enkel men ändå söt.







Posted in: Vardag





Skrivet av: © sarastille

Hej! Hoppas du får en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 - 01:39:15
Hemsida: http://saramagdalena.blogg.se/
Skrivet av: vonskareng

har aldrig riktigt gillat gina.. dålig kvalite :P fast ibland så :D

2011-07-06 - 17:11:32
Hemsida: http://vonskareng.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.