Fashionjoint

18 år!

Hej allihopa, gissa vem som fyller år idag om inte jag? ;) Nu vill jag att alla som går in på min blogg kan skriva grattis? Jag fyller 18 år.

Jag jobbade idag sedan bjöd Emelie och hennes mamma mig på middag på Vita elefanten, snälla va! Det var jätte gott! Sen har farmor och farfar också varit här och fikat. Tänkte lägga upp bild på det jag fått när vårat internet är bra igen, kan inte logga in på min dator, så lånar en nu. :) (Mamma och pappa och alla andra firade mig förra helgen)


Här en bild ifrån idag på sötnosarna, jag hoppas det är okej att jag lägger in den! Puss på er, tack för idag!!


Posted in: Vardag





Skrivet av: Jennie ♥

sv: hej sanna, jag vet tyvärr ingenting om bloggsvar... ser att många har prpblem med de...

kram

2011-07-10 - 13:53:16
Hemsida: http://jennsiii.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.